خدمتی دیگر از شهرداری لار؛
راه اندازی اپلیکیشن137 پل ارتباطی شهروند و شهرداری
اپلیکیشن 137 شهرداری لار بعنوان یک پل ارتباطی شهروند و شهرداری راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ با هدف رفاه حال شهرندان و رضایمتندی بیشتر، اپلیکیشن 137 شهرداری لار بعنوان یک پل ارتباطی شهروند و شهرداری راه اندازی شد.
از این پس شهروندان می توانند در زمینه هرگونه مشکلات و مسائل شهری؛ پیشنهاد، انتقاد و دیدگاه خود را به این اپلیکیشن ارسال نمایند.
ارسال تصاویر مربوط به مشکلات شهری نیز از طریق این اپلیکیشن برای شهروند میسر می باشد.
شهروندان می توانند لیست درخواست ها و تقاضاهای خود از شهرداری لار را از طریق این اپلیکیشن مشاهده و پیگیری کنند.
دانلود و نصب اپلیکیشن 137 بر روی گوشی های همراه از طریق مراجعه به سایت شهرداری لار به آدرس www.Larcity.ir امکان پذیر است.
کاربران شهرداری می توانند با همان نام کاربری و کلمه عبور سامانه 137، وارد این اپلیکیشن شوند.